Sunday 2 September 2012

Selamat Datang Ke Universiti

Assalamualaikum dan Salam Merdeka Raya.

Middle Voices melalui rakan penulis menerima maklumat bahawa hari ini merupakan hari kemasukan pelajar baru dengan mod pengajian Ijazah Sarjana Muda di setiap Universiti yang bergelar Intitut Pengajian Tinggi Awam, IPTA.

Menurut sumber, Universiti Teknologi MARA dan Universiti Putra Malaysia telahpun menerima pelajar baru mereka seawal semalam berikutan pengambilannya yang ramai termasuk dengan mod pengajian Diploma dan Ijazah Sarjana Muda.

Walaubagaimanapun, masih belum terlambat sekiranya Middle Voices, serta semua rakan penulis ingin mengucapkan Selamat Datang Ke Universiti kepada seluruh pelajar baru yang akan bergelar sebagai Mahasiswa.

Laluilah kehidupan kampus dengan pelbagai pengalaman baru dengan suasana dan budaya perkongsian ilmu yang jauh lebih baik daripada sekolah.

Peringatan mesra buat semua, gunakanlah masa dengan bijak dan secukupnya. Selamat Menuntut Ilmu kami ucapkan kepada semua Mahasiswa baru IPTA khasnya buat Mahasiswa Zon Tengah iaitu, Universiti Kebangsaan Malaysia, Universiti Malaya, Universiti Teknologi MARA, Universiti Putra Malaysia, Universiti Sains Islam Malaysia, Universiti Pertahanan Nasional Malaysia, serta Universiti Islam Antarabangsa Malaysia.


#Tingkatkan usaha sehingga berjaya, serta pohonlah kepada Allah Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani...

1 comment:

  1. selamat dtg kpd pelajar baru.....sy da masuk tahun akhir...hehe

    ReplyDelete

Bahasa yang santun itu adalah lebih elok untuk mata yang memandang!