Tuesday 24 April 2012

ISLAM & MELAYU; Mana Tempat Kita?

Assalamualaikum, hampir sejenak Middle Voices ditinggalkan Safira Safri sambil mencari dan melihat kebodohan mereka yang bermata dan bertelinga malah punya akal dan berkepala lutut. Pelbagai isu yang ditinggalkan, PTPTN, kebebasan, Aman Kampus dan banyak lagi. Namun hari ini kembali jari ini untuk bergerak untuk menaip dan menadah satu doa. "Ya Allah, selamatkan agama serta saudara islamku dan selamatkan bangsa dan tanah airku." 

Safira Safri ingin kongsikan sedikit getaran dan kegerunan dijiwa seandainya fakta ini di geledah dengan gelojoh sehingga maknanya tidak difahami oleh akal yang busuk kerana tidak kenal apa itu islam dan melayu maka tanyakan pada cikgu supaya kenal supaya tidak lupa akan sejarah dan tahu maknanya islam dan melayu. Maka bacakanlah hendaknya fakta ini dan fikir-fikirkan.

Majlis Keselamatan Negara
5 April 2012
Tingkat 9, IPK Negeri Sembilan
Mohamed Razali Bin Abd Rahman
Bekas 
Setiausaha Organisasi DAP 
Timbalan Ketua Pemuda DAP 



Pengakuan:
- Beliau pernah tinggal di gereja selama 2 minggu
- Paderi Marine, warga USA telah berada di Malaysia selama 5 tahun untuk mengkristiankan orang Islam di Malaysia
- Setiap minggu sekurang-kurangnya 2 orang Melayu telah dimurtadkan

Sebab keluar DAP:
- Telah sedar, DAP berniat jahat untuk menukar perlembagaan Islam kepada Perlembagaan Kristian
- Jeff Oi (DAP Jelutong) dalam ucapan : "we must make sure christian become official religion in Malaysia and we make sure that the next prime minister is christian."
- Malayu, Islam dan Raja paling dibenci oleh DAP


Razali pernah ke Balai Polis untuk buat repot polis tentang kristian agama rasmi. Mat Sabu call dan arahkan supaya ditarik balik. Guen Eng nak kasi RM 1Juta dan bercuti di Melbourne dan minta dia tarik balik repot. Paderi ke tempat kerja isterinya dan beri tawaran yang lumayan untuk tarik balik repot.



Beliau memberitahu rancangan besar DAP

1. Kristian Agama Rasmi
2. Malaysia akan ditukarkan kepada Republik. Guan eng ada pejabat mewah di Singapura dan setiap minggu berjumpa Lee Kuan Yiew. Kewangan DAP terlalu kuat.
3. YDP Negeri Pulau Pinang akan ditukar kepada Cina.
4. Sistem raja berperlembagaan akan dibubar, Raja keturunan lanun kata Kit Siang.
5. Isu azan hanya test kesensetifan orang Islam.
6. Pertandinagn tilawah Al qiuran akan dihapuskan.
7. NGO Melayu akan dihapuskan. cth PEKIDA N PERKASA.
8. Perkahwinan campur akan digalakkan, Insentif RM 5 ribu akan diberikan atas alasan human right (penghapusan etnik Melayu).
9. Bahasa Inggeris bahasa Rasmi.
10. Mata pelajaran Agama Islam akan dimansuhkan.
11. Chin Peng akan diberi pengampunan dan diberi gelaran TUN.
12. MARA jabatan resis akan dibubarkan.
13. GLC akan dipegang dan diterajui oleh orang Cina.
14. Di hotel Palma Penang, lagu Negara ku yang baru telah dimainkan. Tiada sebut tentang raja.
15. Rejimen Askar Melayu Diraja akan dibubarkan kerana telah banyak bunuh orang cina (komunis) sebelum ini.
16. Panglima Angkatan Tentera dan Ketua Polis Negara akan ditukarkan kepada orang Cina.
17. Kakitangan kerajaan Melayu akan dikurangkan.
18. KEMAS, BTN dan MKN akan ditutup.
19. Kedutaan Israil akan dibuka.
20. Pengkalan Tentera Israel akan dibuka di Port Dickson.
21. Majlis antara agama akan menggantikan Majlis Agama Islam
22. Wang zakat akan digunakan oleh orang bukan Islam. Percubaan telah dibuat di Perak sewaktu dibawah Nizar. Ngeh pernah mintak tatapi dihalang oleh mufti.
23. DEB akan dimansuhkan
24. Parti berteraskan agama akan dibubarkan termasuk PAS. Mat Sabu pernah kata "Saya sanggup makan babi dengan Lim Guan Eng dari makan ayam dengan Najib daam satu majlis tertutup." PAS telah berjaya diliberalkan.
25. Yahudi dan CIA akan bantu menjayakan rancanagn DAP.

Pengakuan RAZALI yang dibawa oleh Majlis Keselamatan Negeri ke Ibu Pejabat Polis Kontijen Negeri Sembilan pada 5 April 2012

Fikir-fikirkan dan buatlah tindakan yang perlu demi Agama, Bangsa dan Negera.

Prologue: SS tidak punya pertuturan panjang untuk dibariskan kerana tiadanya faedah dan untung berbaris baris dengan puluhan perenggan tetapi hati kamu, kamu, dan kamu kosong tiada mengerti akan apa maksudnya ISLAM, MELAYU, TANAH AIR.

#Jawabkan mana tempat kita jika semuanya, lupus, mansuh, tukar dan kurangkan.

11 comments:

  1. adakah benar apa yang diperkatakan?...

    ReplyDelete
  2. benar itu sangat rigid....percaya atau tidak..! kita seharusnya punya plan b untuk mematikan fugitive plan untuk menghancurkan islam dan melayu...alif ba ta....

    ReplyDelete
  3. ia mungkin tidak benar? tetapi jika ia benar? dimanakah hak kita sebagai muslim?

    ReplyDelete
  4. boleh dipercayai......sebab tahun 80an dulu pun mereka cuba untuk ambil negara ini, mereka terhenti di situ....tapi pada masa itu org2 melayu semua bersatu padu, anak2 muda pada masa itu...minat akan mempelajari ilmu persilatan...mungkin mereka merasa gerun dek sejarah 13 mei dahulu....tapi kini org2 melayu sudah leka.....mungkin mereka sudah nampak jalan....kita semua org melayu perlu bersatu padu seperti dahulu....walaupun kita anggap perkara ini amat membinggungkan...tapi ia memberi kesan yg besar....bayangkan dari dulu perdana menteri kita bertungkus lumus membanggunkan negara...tup tup..mereka take over...apa perasaan semua.....

    HARAPAN TERAKHIR ...KITA PERLU BERSATU WALAU BAGAIMANA CARA PUN....

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu..org melayu sekarang ni dijajah dgn pemikiran sbg penentang.perkara ini telah lama wujud sejak dahulu lagi.cuma kita sbg bangsa melayu antara sedar atau tidak.skrg mereka tidak akn menentang secara terang tatapi secara halus supaya ianya tidak dpt dikesan dan lebih mudah.

      Delete
    2. orang melayu mentertawakan melayu sambil yang lain bergelak besar melihat melayu bergaduh sesama sendiri...

      Delete
  5. kenapa kerajaan tidak menggunakan khidmat atau pandangan Raja-Raja Melayu? tak pelembaggaan pun telah digubalkan sampai Raja-Raja Melayu Berdiam Diri??

    ReplyDelete
  6. kalau lah ade lagi perhimpunan bersih selepas ni...saya cadangkn kepada sesiapa yg berani bersuara..saya sokong sgt2 kementerian pertahanan plak turun skali...bwk je trn kereta kebal..tgk..diorg berani x terbalikkan...nk harapkan PDRM je mmg xleh . Rakyat dh semakin ganas.ini semuanya berpunca dari demonstrasi luar.diorg hendak mengikut cara luar..di sini dh terang pemikiran kita di jajah.kita jajah diorg semula dengan cara dahulu kala..bkn dgn kekerasan tetapi ketegasan.biar diorg tau.di malaysia ni bkn PDRM je wujud tetapi ATM, TUDM,kementerian pertahanan.tidak salah rasanye menggunakan khidmat mereka.tunjukkan pada mereka bkn sng nk cari pasal dlm malaysia ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malaysia atau DS Najib sendiri perlu bijak dalam menangani masalah kesefahaman antara melayu ini. Membawa satu batilion ATM turun untuk berperang dengan rakyat sendiri bukanlah tindakan yang bijak melainkan perintah darurat diisytiharkan. Jadi terimalah Federal Reserve Unit (FRU) atau Polis sendiri untuk menjaga keamanan.

      Delete
  7. Peristiwa 13 MEI akan berulang!!
    Akan ku tunggu saat tu, utk hapuskan bangsa KRISTIAN lahanat ni!!

    ReplyDelete
  8. bukan tidak percaya tapi jika benar 'fakta' yg diberikan . sila kemukakan bukti tentang segala perkara yg diceritakan . jika sekadar menaip dan sekadar omong kosong . semua blogger mampu melakukannya . media pihak pembangkang di blog2 lebih dipercayai kerana mereka menyediakan bukti imej serta video untuk diletakkan sekali dlm isu terkini mereka dan bukan sekadar menaip seperti membuat andaian negatif sahaja . jika razali benar membuat aduan . mengapa tidak disiarkan di media perdana sedangkan sudah ramai yg tahu bahawa media perdana adalah media yg pro-kerajaan . jd mengapa perlu dirahsiakan perkara andai apa yg dikatakan ini benar . terlalu byk fakta diberikan namun tidak mempunyai bukti . harap kemukakan bukti nyata dan tidak merapu #JustSaying :)

    ReplyDelete

Bahasa yang santun itu adalah lebih elok untuk mata yang memandang!