Saturday 24 March 2012

@SafwanAnang GERUN Najib masuk UiTM

Assalamualaikum dan salam perpaduan.

Middle Voices melalui @siswazontgh GEMPAR! dengan tweet daripada Safwan Anang yang seolah olah rasa tergugat dengan kehadiran Dato' Sri Perdana Menteri di UiTM pada 21 Mac yang lalu bagi memenuhi hasrat mahasiswa pada Malam Amanat Perdana Menteri. 

Buktinya?? Mana buktinya?


Ingin Safira Safri gariskan disini bahawa Perdana Menteri ke Universiti Teknologi MARA atas tiket sebagai Kerajaan dan Perdana Menteri dan bukannya atas tiket politik seperti Safwan Anang, UM yang cuba membawa masuk DS Anuar.

Safwan Anang, TERGUGAT
Untuk makluman mahasiswa Middle Voices, ketika DS Anuar diberi mandat sebagai Menteri Kewangan dan memegang tiket kerajaan, DS Anuar sering masuk ke dalam kampus untuk mendekati mahasiswa.

Jadi apa salahnya DS Najib ke UiTM? Salahnya kerana Pro-Pembangkang akan kekurangan undi dan tergugat magat natijahnya.

"tak duduk senanglah golongan mereka yang membangkang apabila melihat 10000 mahasiswa menyokong pimpinan Najib Razak" -Safira Safri

Prologue: Middle Voices ingin mengajak mahasiswa untuk menilai dan melihat dengan akal dan mata. Adakah salah seorang ketua kepada Menteri dan orang yang membawa sedikit kuasa yang diturunkan oleh Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong untuk melancarkan Yayasan Sukarelawan Siswa?

Jawapannya ada pada anda sendiri, kerana anda yang menilainya. Pada pendapat peribadi Safira Safri sendiri, kemasukan DS Najib sebagai Kerajaan boleh dianggap sebagai seorang tokoh yang membawa seangat untuk terus berjaya kepada mahasiswa.

Middle Voices juga berharap mahasiswa tidak bertindak ganas seperti Safwan Anang yang bukan menegakkan pintu universiti tetapi cuba meruntuhkan universiti.

#Kalau Melaka runtuh kerana pembelot begitu juga dengan Malaysia

No comments:

Post a Comment

Bahasa yang santun itu adalah lebih elok untuk mata yang memandang!