Sunday 26 February 2012

ProM UM; Tarikan Magnet BERKESAN

Assalamualaikum,

Middle Voices tertarik dengan Perancangan Strategik Jentera Pro Mahasiswa Universiti Malaya yang Safira Safri fikirkan merupakan magnet yang punya daya tarikan yang kuat.

Magnet magnet ProM UM ini telah terbukti berjaya mengumpul seramai 2000 orang dalam jangkaannya dan dalam perangkaan SS sendiri jumlah ini sebenarnya lebih banyak/ramai lagi berbanding yang diperjelaskan ProM UM kepada umum.

Safira Safri juga terkesima apabila merujuk blog SARFAMS, yang bermaudukkan ASPIRASI KECUT TELUR: PELANCARAN JENTERA PRO-M DI UM YANG GEMPAK!

"Sinis, tertarik, menarik kau memang da bomm..!"

SARFAMS sebenarnya punya pandangan jauh dengan konklusi yang menyatakan Aspirasi Kecut Tel**, mane tak nya, Safira Safri sendiri terkesima dan bertanya sendiri akan magnet jenis apa yang ProM UM gunakan sehingga berjaya membanjirkan Dataran Dewan Tuanku Canselor, DTC UM?

Namun kesemuanya terjawab apabila debaran scroll down Safira Safri menemukan pembongkaran rahsia yang pecah di blog SARFAMS.

NAH...!! 2000 Mahasiswa Universiti Malaya membanjirkan dan dibanjirkan oleh 70 orang mahasiswa sahaja.



Prologue: Middle Voices ingin mengajak mahasiswa dan Safirah Safri sendiri untuk melihat sendiri permainan fakta nombor yang digunakan oleh jentera ProM UM yang cuba mengelirukan mahasiswa.

Fakta nombor yang besar akan kelihatan dan kedengaran kuat dan utuh sebaik sahaja digembleng masuk ke telinga si pendengarnya dengan harapan pendengar percaya dan penuh berharap si pendengar menutup mata.

Namun apakan daya, telefon bimbit KINI berkamera, ! maka gambar di atas membuktikan permainan tipu yang menggunakan fakta nombor oleh ProM UM.

#Akhirnya, secara konklusi SS terpaksa angkatkan kelima lima jari tangan dan letakkan ke mulut SS kemudian, ketawa dan gelak...!! hahaha...dengan santun agar kelihatan sopan.

No comments:

Post a Comment

Bahasa yang santun itu adalah lebih elok untuk mata yang memandang!