Monday 6 February 2012

Aman Kampus

Salam perpaduan dan salam ukhwah. 

Zhariff Zaf ingin berkongsi tentang Aman Kampus. 

Program Aman Kampus yang berlangsung dari 6-19 Feb 2012 dianjurkan oleh Alumni dan mahasiswa Aspirasi akan mengadakan jelajah ke seluruh semenanjung tanah air. Aman Kampus akan menjelajah ke 20 buah IPTA dan 5 buah IPTS dan melibatkan lebih 1000 penyertaan mahasiswa.


Program Aman Kampus ini bertujuan bagi memastikan suasana keharmonian dan kedamaian yang sedia ada di kampus sentiasa dipelihara agar penekanan sepenuhnya terhadap kecemerlangan sahsiah diri serta akademik dapat direalisasikan. Ianya juga bagi menyuntik semangat patriotik kepada mahasiswa agar terus memahamisecara rasional terhadap dasar-dasar yang sedang dan akan dilaksanakan oleh kerajaan. Aman Kampus ingin menyediakan sebuah wadah penyampaian maklumat yang tepat, berkesan dan terancang berkaitan penjelasan isu-isu semasa agar dapat member impak terhadap sosiopolitik negara serta pembangunan intelek mahasiswa dan untuk menterjemahkan sokongan majoriti terhadap kepimpinan Perdana Menteri dan negara melalui kutipan tanda tangan mahasiswa serta warga kampus. 

Zhariff Zaf dan Middle Voices ingin mendoakan agar Program Aman Kampus ini berjalan lancar dan mencapai matlamat sebenar. Semoga perjalanan mereka ini diberkati Allah dan dipermudahkan segala urusan.

- Zhariff Zaf

No comments:

Post a Comment

Bahasa yang santun itu adalah lebih elok untuk mata yang memandang!