Saturday 27 April 2013

Khalid Samad Enggan Salam Zul Nordin; Calon Parlimen Shah Alam

Assalamualaikum dan Salam perpaduan,

Khalid Samad (PAS), enggan salam dengan Zul Nordin (BN)
Shah Alam, dekat sini semalam secara kebetulannya berlaku pertembungan antara dua calon parti Barisan Nasional, Datuk Zulkifli Nordin dengan calon Parti Islam Se-Malaysia, PAS Haji Khalid Samad yang turun bagi mempromosikan kempen pilihanraya masing-masing.

Calon Barisan Nasional, Zul Nordin yang begitu mesra menghampiri rakyat kemudiannya sedar akan kehadiran calon pas, Khalid Samad dan terus mendekatinya untuk bersalaman sebagai contoh mengamalkan politik secara sihat dan professional.

Lainnya, sebagai orang islam yang mementingkan hubungan persaudaraan antara muslim, Zul Nordin mendekati Khalid Samad untuk bersalaman dengannya, namun Khalid Samad bertindak menyembunyikan tangannya kerana enggan bersalam dengan calon Barisan Nasional itu.

"Ce tengok, dia tak nak salam, ce tengok...." kata Zul Nordin yang tersenyum sinis ketika Khalid Samad menarik tangannya daripada menyambut salam dan mengalihkannya ke belakang.


Kejadian ini disaksikan sendiri oleh peniaga-peniaga dan pengunjung pasar malam padang jawa sebaik pertembungan kedua calon Parlimen Shah Alam ini menarik perhatian orang ramai.

Sementara itu, seramai hampir 50 orang mahasiswa Sukarelawan Siswa4U turut serta bertemu masyarakat di situ bersama calon Barisan Nasional bagi membuktikan sokongan padu mahasiswa terhadap calon Barisan Nasional.

5 comments:

  1. elok jgk x salam...tangan kotor haha
    hidup BN

    ReplyDelete
  2. contoh pemimpin yang bersekutu dgn ajaran songsang...kot musuh politik pun smpai adap kita sesama manusia ditolak?!

    ReplyDelete
  3. masih nak mengundi khalid kah?

    ReplyDelete
  4. teruk2 zul nordin teruk lagi khalis samad, pemimpin PR paling bongkak, bangang!

    ReplyDelete

Bahasa yang santun itu adalah lebih elok untuk mata yang memandang!