Tuesday 13 December 2011

Karpal Meng'Ia'kan Anwar MELIWAT

Middle Voices hari ini terpanggil sebaik sahaja membaca laporan berita Bernama bertarikh 12 Disember 2011 berkenaan dengan "Pihak Pembelaan Kes Anwar Mempersoalkan Kredibiliti Mohd Saiful".

Sebelum Middle Voices memberikan pendekatan dan maklumat songsang seperti yang membela diri, maka Middle Voices bawakan petikan yang berkenaan daripada laporan tersebut:

“Sukar untuk dipercayai SP1 (Mohd Saiful) yang bertindak seperti sebutir bom yang patuh dengan arahan tertuduh (Anwar) walaupun banyak peluang untuknya keluar dari bilik tidur itu sebelum dakwaan liwat itu dilakukan. Beliau memilih tidak berbuat demikian,” kata Karpal.

Melihat daripada petikan ini, SS dengan pandangan peribadi berfikiran bahawa Karpal sekaligus mengiakan (mengakui) perlakuan anak guamnya itu, yang tertuduh Anwar Ibrahim melakukan seks luar tabie ke atas Mohd Saiful Bukhari.


Rasionalnya?
Perhatikan petikan daripada peguambela Anwar, Karpal mempertikaikan kredibiliti Mohd Saiful yang tidak melarikan diri sebelum dakwaan liwat tetapi sepanjang petikan daripada laporan tersebut tiada dinafikan bahawa kejadian liwat berlaku.

"Beliau memilih tidak berbuat demikian" kata Karpal

Lihat petikan terakhir ini, 'demikian' yang dimaksudkan Karpal ialah Mohd Saiful tidak keluar daripada bilik tersebut walaupun dia punya peluang yang banyak untuk mengelakkan diri daripada kejadian Liwat tersebut.

Sekaligus SS anggarkan bahawa Karpal bersetuju bahawa Mohd Saiful tidak keluar daripada bilik. Kemudian menerima pelawaan Anwar untuk melakukan hubungan seks di luar tabie.

Biarpun kredibiliti Mohd Saiful terjejas akan pertikaian Karpal di hadapan Hakim Mahkamah Tinggi Datuk Mohd Zabidin Mohd Diah namun, apa yang penting ialah kelakuan LIWAT Anwar dipersetujui oleh peguambelanya sendiri.

Ini bermakna, Pemimpin yang bakal menggantikan Kepimpinan DS Najib pada hari esok adalah seorang Peliwat, atau penggiat amalan sonsang.

#Middle Voives ingin mengajak mahasiswa di luar sana agar berfikir sejenak.

    Masalah yang dihadapi oleh DS Najib hari ini ialah isu peribadi Isterinya, Rosmah Mansor yang dimainkan oleh pembangkang agar berjaya menarik undi mahasiswa hari ini.

   Masalah yang dihadapi oleh DS Anwar hari ini ialah isu Liwatnya, Video seksnya yang akan dibuktikan oleh mahkamah dalam masa terdekat ini.

Konklusinya: Pilihlah pemimpin dari kalangan yang mana kamu inginkan. Pemimpin yang tidak bermasalah dan hanya isu orang sekelilingnya yang menjadi percaturan ataupun pemimpin yang ternyata akan isu Liwatnya dan kalau ini yang anda pilih, Middle Voices anggarkan anda pun seperti dia.

#SS simpati dengan DS Anwar kerana Karpal tidak sebulu dengannya.

Sumber: Dr. Mim

1 comment:

  1. bagus dudes, keep on blogging... blog ini sudah listed di http://umb-ppum.blogspot.com/

    ReplyDelete

Bahasa yang santun itu adalah lebih elok untuk mata yang memandang!